Aláírták a 25 milliárd forintos kommunikációs keretmegállapodást - olcsóbb és átláthatóbb lesz az állami reklámpiac

Publikálva: 2015. augusztus 12.

Aláírta a Nemzeti Kommunikációs Hivatal elnöke 2015. augusztus 10-én a közbeszerzési kiírásban nyertes három konzorcium vezetőjével, a kommunikációs keretmegállapodásról szóló szerződést.

 Sikeresen lebonyolították a 247/2014 (X.1.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó szervezetek számára, a kommunikációs feladataikhoz kapcsolódó szolgáltatások ellátására vonatkozó közbeszerzési eljárást.

Ennek értelmében a Korm. rendelet által érintett, a Kormány irányítása, vagy felügyelete alá tartozó mintegy 1500 állami szervezet, a korábbi egyedi beszerzési gyakorlatával szemben, a központi közbeszerzési rendszeren keresztül jut hozzá a feladata ellátásával összefüggő, vagy az azt elősegítő kommunikációs célú szolgáltatásokhoz.

A Kormány tavaly év végi döntése lényege, hogy a most megvalósuló rendszer az olcsóbb és átláthatóbb állami reklámpiaci rendszert szolgálja, amely ráadásul a kisebb szervezetek számára is a legjobb minőségű kommunikációs szolgáltatások elérését teszi lehetővé.

A 12 hónapra, vagy a keret kimerüléséig szóló 25 milliárd forintos keretmegállapodást, 3 kommunikációs konzorciummal írták alá: az Egyesült Reklám Konzorciummal (HG 360 Reklámügynökség Kft. és Affiliate Network Kft.), a Trinity-Sprint Konzorciummal (Trinity Communications Kft. és Sprint Nyomdaipari Kft.) és a Mindshare Médiaügynökség Kft., a HAB Advert Kommunikációs Ügynökség Kft., és a Goodwill Communications Kft. által felállított konzorciummal.

A Korm. rendelet hatálya alá tartozó szervezetek a keretmegállapodás alapján, e három konzorciumtól szerezhetik be az ún. versenyújranyitásos eljárás keretében, a kommunikációs célú termékeket és szolgáltatásokat. Ennek előnye, hogy egy versenyeztetési eljárás során, már kizárólag a legalacsonyabb összegű ajánlati ár a döntő szempont.

Menü

Főoldal

Navigáció